wtorek, 25 marca 2014

Zawieszam działalność

Więc... Tak. Zawieszam bloga, ale również swoją "twórczość", czyli łatwiej mówiąc pisanie opowiadań. Dość długo nad tym myślałam i doszłam do wniosku, że po prostu potrzebuję przerwy. Ostatnio kompletnie nie mam weny, a pisanie nowych rozdziałów stało się dla mnie niemiłym obowiązkiem. Nie wiem czy wrócę do NEW, ale mam szczerą nadzieję, że tak, ponieważ spodobało się paru osobom, a również stosunkowo mnie samej.

ALE TO NIE WSZYSTKO...

Po przerwie od pisania (nie mam pojęcia ile ona potrwa... miesiąc? Dwa? Więcej?) wszystkie moje opowiadania będą publikowane na moim koncie na Tumblrze, a dodatkowo przeniosę tam także wszystkie dotychczas napisane rozdziały (całe Time For a Change oraz pierwsze rozdziały Never Endind Work).

Na pewno udostępnię tutaj link do mojego profilu!

Mi też jest trochę smutno, że przestaję pisać, ale po prostu nie chcę Was zaniedbywać przez mój brak pomysłów.

Więc co Wam pozostaje?

a) Możecie w komentarzu lub z zakładce "informowanie o nowych postach" wrzucić link do swojego profilu na dowolnym portalu społecznościowym itp., a ja napiszę do Was, gdy tylko zacznę znów coś tworzyć, a także podam link do mojego konta na Tumlbrze;

b) Możecie zwyczajnie zaglądać co jakiś czas na bloga i szukać informacji o zakończeniu przerwy;

c) Możecie mnie totalnie olać i zjechać za takie zachowanie:)

Wybór należy do Was! ♥

Dziękuję, że tak miło przyjęliście pierwsze części NEW i... Do zobaczenia! ~Paula xx

P.S. Jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił, a chce bardziej zapoznać się z moją twórczością, zapraszam na moje poprzednie opowiadanie (skończone) ----> Time For a Change (klik)

8 komentarzy:

  1. Szkoda ;C Zapowiadało się tak fajnie :)
    Zapraszam do mnie : http://new-world-by-me.blogspot.com/
    Obyś jak najszybciej wróciła. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co ja mam powiedzieć? No szkoda że przestajesz i mam nadzieje że wrócisz do NEW ale z własnych doświadczeń wiem że taka przerwa się przydaje :)
    Ham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu. Ja tu czekałam na nastepną część a tu paczę i widzę, że na razie nie będziesz pisać. ;c
    Proooszę będziesz pisać dalej.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że zawieszasz ale mam nadzieje że powrócisz :) Myślę że taka przerwa dobrze Ci zrobi. Ale pamiętaj, ja byłam, jestem i zawsze będę. Nie opuszczę "Cię" :) Jak by co to możesz na mnie liczyć :)
    Zapraszam :D http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/
    P.S.Dawna AgAtA :) Mam nadzieję że pamiętasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, a robiło się strasznie ciekawie. Życzę nowych pomysłów na nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda polubiłam to opowiadanie :D Ale będę cierpliwie czekać mam nadzieje że wena szybko przyjdzie i wrócisz czym prędzej :D Będę czekać i na pewno nie przestanę czytać :D <3 Pozdrawiam i jak najszybciej tu wracaj :D :* /K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkodaaa :'( Piszesz świetnie, masz ogromny potencjał i talent! WYKORZYSTAJ TO!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fabuła tego opowiadania i naprawdę szkoda , że zawiesiłaś , jednak jestem ogromnie zainteresowana dalszym ciągiem i czekam na twój powrót ! ;)

    OdpowiedzUsuń